fredag 16 januari 2009

Go kväll!

Har nu jobbat färdigt min fredagskväll och sitter här med en kopp vanlijte i min mysiga morgonrock:) Verkar vara fest i huset ikväll, hoppas dom inte håller på för länge..Haha känner mig som värsta tråktanten:)

Gick bra på jobbet, var lugnt med folk. Denna hela är ju tydligen årets fattigaste helg så vi ska nog inte räkna med någon jättebudget i helgen. Har fått in en massa nytt fint i butiken! Blir nästan lite jobbigt, vill ju ha så mycket..:) Men jag har hittills bara lagt undan en jeansjacka av märket Levis, skitsnygg! Tror det blir den. Är ju ett plagg som alltid funkar, ungefär som skinnjackan! Så det blir ju rent av en investering för framtiden;)

Innan jobbet gjorde jag inte många knop. Sov länge, sen donade jag lite här hemma. Imorgonkväll kommer kära syster på besök. Vi ska äta gott och bara ha det mysigt. Jobbar ju på söndag också men hon ska eventuellt stanna här tills jag kommer hem. En lugn helg med andra ord! Skönt.

Det var väl ungefär så pass spännande min dag varit;)

På återskrivelse:)

Kram å Natti

Inga kommentarer: