söndag 18 januari 2009

Söndag igen

Haft en bra helg. Igår efter jobbet kom syster på besök. Jag lagade god mat åt oss, sen mös vi ihop i soffan med lite godis:) Vi var trötta båda två och la oss tidigt. Skönt. Idag har jag jobbat igen. En seg dag med få kunder..Då går tiden så långsamt! Men jobbade ju bara 4 timmar så ska väl inte klaga..Innan jag cyklade hem gick jag förbi Lindex och fyndade lite nya underkläder på rean. Sweet! Sen har jag diskat, fixat matlåda tills imorgon och nyss smällt i mig en påse popcorn..

Vet ni, jag har fått ont i min arm:( Precis ovanför armbågen, tror det är ett muskelfäste där, ömmar och så gör det ont när jag böjer armen. Tror den blivit smått överansträngd och därmed uppstått en irritation i muskeln..Har ju haft rejäl träningsvärk efter pumpen i onsdags och tror det blev lite för tungt för mina svaga armar i vissa övningar. Får ta det lite lugnare nästa gång!

Imorgon är det fnula på c-uppsatsämne som gäller..Blir nog en heldag i skolan. Sen ska jag träna om armen inte blivit värre. Tisdag är det dags för föreläsning igen på förmiddagen, efter den c-uppsatsplugg igen..Sen träning. På onsdag plugg på förmiddagen sen kommer Sandra hit!! Ska bli så mysigt att hon kommer på besök:) Blir nog lunch och så på stan. Hon har ju aldrig varit här i Etuna så får visa henne runt;) Pump på kvällen där om min arm pallar det.. Torsdag är det seminarium på dagen sen bär det av till Växjö direkt efter det!! Åhh vad jag längtar! En helg full med mys, spamassage och kärlek:) hihi Låter väl inte så dumt va?:) En ganska fullspäckad men bra vecka med andra ord!

Det var allt för mig!

Ha en fortsatt skön söndag!

Puss & Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas armen inte är nått långvarigt o att du blir bättre snart!! Kram på dig...