torsdag 8 januari 2009

Igång!

Nu har jag varit på årets första träningspass och det var riktigt kul! Afrodanspass, vilket var lite annorlunda men kul! Lite lagom jobbigt, kan ju inte säga att svetten rann men all träning behöver ju inte ta kål på än. Väldigt kul att få dansa i alla fall! Jag har alltid älskat dans och har dansat street-dance i cirka 2 år förut. Har tänkt börja dansa igen men det har inte blitt av..Men nu får jag ju min dans-dos där! Bra va?!:) Träffade på en f.d klasskompis och en nuvarande klasskompis som skulle på samma pass, så det gjorde det ju ännu roligare:) Känner att det här kommer bli en riktigt bra träningstermin! Kul med lite nytt, mer motiverande!

Nu har jag lagat och ätit en sen middag. Blev hel bulgur med egen tomatsås med en massa smått och gott i. Blev ätbart i alla fall:) Så nu är jag mätt och trött efter dagens insats. Men måste säga att jag känner mig ganska nöjd:)

Sov gott små sötingar!

Puss å Kram!

1 kommentar:

Sandra sa...

Sov gott gumman :) Vi ses den 21! LÄNGTAR!