tisdag 27 januari 2009

Lite lagom effektiv dag

Började dagen tungt..Usch vad trött jag var när alarmet ringde. Men var inte mycket annat att välja på än att kliva upp och hoppa in i duschen. Som tur var piggnade jag på mig lite då. Efter föreläsning och medhavd lunch satt jag med N och pluggade. Seminariefrågor som skulle svaras på..Efter några timmar var vi klara. Cyklade hem och la mig tillrätta i soffan. Efter ett tag somnade jag och sov sen i drygt 2 timmar. Upps:) Skulle ha gått på Jam men det lockande inte direkt att ge sig iväg och jag somnade förnöjt om. Sådär att sova så pass sent på kvällen, hoppas jag kan somna sen. Men det kan man ju alltid, det där är något som mamma alltid har sagt om man somnar i soffan: " Sandra, vakna nu annars kommer du inte kunna somna ikväll". Tycker snarare att man alltid då är lite extraseg hela tiden tills det är dags att gå och lägga sig så då somnar man igen utan problem. Får väl säkert äta upp dessa ord nu ikväll bara för det..

Så summan av kaddemumman är att denna tisdag varit lite lagom effektiv. Morgondagen består av föreläsning igen eller seminarium rättare sagt. Efter det är planen att jag ska sätta mig och skriva jobbansökningar. Måste ju skriva ett nytt CV nu när jag avslutat utbildningen. Känner lite press på att få iväg lite ansökningar nu så jag hoppas få en del gjort på den fronten imorgon! Ska nog träna pump sen på kvällen.

Fick lite frågor angånde mitt förra inlägg om hårprodukten! Tänkte nu svara på dom:) Det är ju som en olja kan man säga. Jag tar 2 pump i handen och smörjer ut det i händerna. Sen drar jag fingrarna genom håret (efter tvätt då alltså) så det främst blir i topparna eller längderna. Räcker med betydligt mindre på torrt hår när man bara använder det som stylingprodukt. Jag tror bara att denna produkt går att köpa hos frisörer, men de allra flesta säljer ju Lánza som är ett vanligt märke inom hårvärlden:) KursivMinns inte om det var några fler frågor..Men det jag också glömde skriva är att den doftar underbart! Stoort plus!

Det var allt för idag!

Sov sött!

Inga kommentarer: