måndag 26 januari 2009

Tips från coachen


Tänkte bara tipsa er om en kanonbra hårprodukt! Silikondroppar eller "silk serum" från Lánza som ger slitet hår ny lyster och liv! Köpte detta i våras första gången då en tjej på min praktik som var utbildad frisör tipsade om det! Köpte det då för cirka 225 kr och det tog slut först nu! Och då har jag använt det i stort sett varje dag! Så det är verkligen drygt och prisvärt! I lördags när vi var på stan så gick jag in på en frisörsalong för att köpa en ny flaska och då var det specialerbjudande på den just nu, så den kostade cirka 135 kr! Perfagurka! Jag tar i cirka 2 pump efter tvättat, handdukstorkat och borstat hår. Tar då främst i topparna. Sen använder jag det som stylingprodukt efter till exempel ha plattat håret för att få bort det frissiga i topparna. Håret blir verkligen lent och glansigt! Får liksom nytt liv och blir friskare! Slitna toppar blir bättre efter att du har använt det ett tag! Mängden du behöver varierar ju på tjocklek och längden på ditt hår, men du får prova dig fram! Tar du för mycket är det nog lätt att håret blir fett så börja med ett pump! Ett hett tips ialla fall om du tycker ditt hår känns torrt och tråkigt:) Du kommer kunna vänta ett tag till innan du måste klippa dig, i promise!
Shit jag borde göra reklam för Lánzas produkter, kan jag ju tjäna pengar på:P
Sov gott!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Så det tar inte slut på två timmar? :) Hahahahaha

Anonym sa...

Tack för tips!! Sånt uppskattas! : ) Sprayar du direkt på håret eller först i händerna och "smetar" ut i topparna? Vet du om det endast finns att köpa hos frisörer? Mycket frågor...hehe! KRAMAR!

Anonym sa...

Plus att den luktar mums mums ;)

Anonym sa...

Det där låter verkligen som något för mej. Mina toppar är otroligt torra. Ska titta in hos närmsta frisör och införskaffa :)
Therese