onsdag 14 januari 2009

Rutinerad


Jag har varit så rutinerad nu innan träning den här veckan. Vill inte äta middag innan för då blir jag så tung i kroppen sen blir jag ändå alltid hungrig efter träningen. Så, jag har lagat mat innan träningen så är den redo att ätas diekt när jag kommer hem trött och hungrig efter passet! Smaart va?;) Så nu har jag nyss ätit lite fil och musli för att inte träna på helt tom mage. De andra dagarna har jag ätit en skål med fiberhavregrynsgröt med kanel och mjölk. Bra det också! Lite lagom sådär för att få lite energi. Idag blev det en kycklingsallad med fullkornscouscous, kycklingfile, soltorkade, tomater, gurka, coctail tomater, röd paprika och pinjenötter. Smarrigt värre! Till kan man ha tzatsiki eller creime freiche om man tycker det blir för torrt. Jag har en franska örter creime freiche som jag nog ska ha till. Ja det var väl dagens middagstips:)
Nu ska jag byta om! Dags för lite styrketräning!
Kramis

Inga kommentarer: