tisdag 13 januari 2009

Bodyjammat

Jag var på ett riktigt roligt pass idag! BodyJam heter det och är ett danspass. Kombinerade dansstilar som salsa, samba, streetdance, hiphop, cha cha. Skitkul! Riktigt duktig ledare också! Blev riktigt svettig fast det var inte jobbigt, blir inte det på samma sätt när det är så roligt och man måste koncentrera sig så mycket. Så träning ska vara! Kommer garanterat fortsätta på det!

Annars har dagen bestått av föreläsning på förmiddagen. Kursstart. Inget ämne jag direkt hurrar för men det ska nog gå bra. Läraren verkar kunnig och karismatisk. Alltid ett stoort plus! Har börjat förbereda inför kommande c-uppsats nu också..Ska skriva med en som heter Anna som går i min klass. En tjej jag inte känner så bra men som jag haft grupparbete med och som verkar helgo och ambitiös! Så det kommer nog bli kanon:) Vi har än så länge bara spånat på ämne att skriva om, finns ju så mycket man vill fördjupa sig i. Men nästa vecka ska sätta oss och brainstorma lite.

Imorgon är jag ledig. Ska tvätta på dagen, tänkte eventuellt sola också. Vore skönt. Sen blir det träning igen på kvällen. Då blir det styrka i form av BodyPump. Ska bli skönt!

Det var allt för idag!

Sussa sött alles!

Kram på er!

By the way! KOMMENTERA MEEERA!:)

Inga kommentarer: