onsdag 21 januari 2009

Sandra

En suddig bild på Sandra från vår "dejt" idag här i Etuna:) Mycket trevligt som vanligt! Vi började med en lunch, blev köttfärspaj för oss båda. Tiden sprang iväg, den gör ju det när man har roligt sägs det ju:) Men sen blev det en tur i butikerna och några inköp senare så avslutade vi på samma fik med en varsin smarrig kladdkaka med mjukglass! Jag köpte ett läppglans, ett vitt baslinne, lösviktste "Mammas Mirakel", nya örhängen eftersom mina silverringar gått sönder redan..:( Och sen en stickad väst på Myrorna:) Har inte bestämt mig än vad jag tycker om den..Blir en bild i nytt inlägg så får ni säga vad ni tycker! Billig var den i alla fall..50 spänn:)

Igår var min dator hejkon bejkon så blev inget inlägg..Men dagen bestod av föreläsning på förmiddagen. Sen satt jag och min c-uppsatspartner och pluggade. Gick bra! Känns som vi är inne på rätt spår. På kvällen blev det bodyjam! Lika kul denna gång, om inte ännu roligare för nu börjar man ju lära sig stegen:) Skulle tränat pump idag men jag hade lite annat att dona med. Åker ju till Växjö direkt efter skolan imorgon där jag kommer befinna mig hela dagen så det blir till att ta med resväskan dit. Så nu har jag packat och fixat. Är nu trött efter en heldag..Satt och pluggade på skolan imorse också. Dock bara fram till lunch men ändå..Det räckte gott och väl! Känns lite sådär att mitt huvudämne är det jag finner allra klurigast..Sociologi.

Imorgon blir det plugg igen på förmiddagen. Sen efter lunch är det dags för seminarium. Efter det; Växjö och älsklingen, here I come!!!!:D Åh vad jag längtar. <3

Nu blir det en bild på den gamla trasan haha nejdå, den är faktiskt fräsch:) Sen är det natti!

Vi hörs hörrni!

Sov gott på er!

Kramar

Inga kommentarer: