måndag 19 januari 2009

Ändrade planer

Dagen blev inte som planerad. Imorse fick jag ett mess av tjejen jag ska skriva ihop med och hon var sjuk.:( Hade ju ändå pallrat mig upp vid 8 så jag åt frukost och glodde på Vakna med the voice. Men efter någon timme så såg sängen plötligt väldigt skön och inbjudande ut så jag la mig igen:) Vid 11 vakna jag med ett ryck och tänkte att det här går ju inte! Så jag slängde på mig lite kläder och begav mig ut på en promenad. Sen solade jag, sköönt! Tycker dock att jag inte fick så mycket färg..Då känns det alltid så onödigt! Efter det gick jag och hämtade ut paketet från Ellos som kommit. Skorna satt perfekt, skönt att slippa byta! Hoppas att syrrans också passar! Sen har jag inte gjort så mycket..Pluggat lite, kollat på tv. Hade tänkt träna men kände mer för att få lite frisk luft, passa på att vara ute när det inte är så kallt! Så det blev en till promenad, på cirka 1 timme. Det snöade blötsnö men det gjorde inget! Var väldigt skönt. När jag kom hem gjorde jag lite mag och rumpövningar. And now here I am. Ska väl ta och fixa lite middag snart.

Min dator dummar sig så jag slutar nu....

Hej hopp!

Inga kommentarer: