lördag 21 februari 2009

Fröken Fräken

Nyss hemkommen från en promenad runt sjön och solning. Härlig luft ute! Inte alls så kallt och väldigt tyst och fridfullt. Efter solningen gick jag förbi och handlade lite till kvällens middag. Ska göra ugnsrostade rotsaker och biftekibiffar med tzatziki! Mumsii! Så nu är jag sådär härligt fräkning som jag blir efter att ha solat, fick en del färg faktiskt. Nu har jag ett par timmar framför mig som ska slås ihjäl innan det är dags att börja med maten. J kommer hem vid 17 trodde han. Ikväll är det party, känner mig ganska laddad ändå:) Får se om det blir utgång eller bara hemmafest. Har två olika festoutfits med mig hit, har inte bestämt än vilken det blir. Kanske kan lägga ut en kvällens outfit-bild ikväll när jag bestämt mig, var längesen!

Trevlig lördag på er!

Utdelning av kramar till alla läsare!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va gott det låter :) Ja lägg ut en outfit bild :)
Ha det så kul.
Kram kram Therese