fredag 20 februari 2009

Äntligen lite sällskap!

Idag har varit en bra och rolig dag. J har varit ledig och vi har därmed fått en extra dag tillsammans. Inte fel! Tog det lugnt imorse och "vissa" passade på att sova ut..Helt rätt dock. Själv steg jag upp vid 9. En lugn förmiddag blev det med lite fix hemma och en sväng till affärn. Runt lunchtid fick vi besök av J´s ena bror med familj och Sandra och Jimmy. Vi fikade och hade det allmänt trevligt. Mina kladdkaksmuffins som jag bakade igår tycktes uppskattas:) Efter ett par timmar här hemma så begav sig jag, J, Jimmy och Sandra ner på stan medan dom andra åkte hem. Sandra skulle hitta kläder till ett dop dom ska på snart och hon hade lite smått panik:) Men jag hjälpte henne lite med råd vad som skulle passa och efter vi slagit våra kloka, blonda huvuden ihop så blev det tillslut en hel outfit plus lite till! Härligt:) Vet själv hur jobbigt det är när man MÅSTE hitta någonting, då går det oftast inte alls bra. Själv handlade jag inget, väntar på att jeansen på Gina ska komma in i min storlek..Då ska jag köpa dom har jag bestämt!

Efter en mycket trevlig shoppingstund med Sandra Gullis :) så begav jag mig hem. Spelade lite Street fight PST3 som införskaffades idag..Typ som Tekken för er som minns det. Jag är så grym på såna spel, men jag bara trycker på knapparna så råkar jag få in värsta tricksen:) haha eller nej vad säger jag, det är ju ren skicklighet förstås..;) Nu på kvällen har vi haft lite mer trevligt besök av Daniel, Tina och deras urcharmiga lilla dotra. Ätit gott, kollat På spåret och lite Lets dance. Spelat Buzz och lite sällskapsspel. Men tillslut blev det för sent för lillen som dom åkte nyss hem. Jag känner mig helt slut efter den första intensiva dagen på hela den här veckan. Men kul har det varit! Imorgon ska jag vara hemma medan J spelar fotbollsmatch. Tänkte gå runt sjön och sen sola. Annars inte mycket planerat. På kvällen blir det lite fest, ska bli kul!

Men nu är der dags att nanna!

Ska försöka bättra mig med bloggningen..Anstränga mig lite mer, lägga ut lite mer bilder och så:)

Puss & Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en mysig shopping tur ! Var rena turen att du var här, så att du kunde hjälpa mig, annars vet man inte hur det hade slutat ;)
Så det blir ingen fotboll idag då, försår dig för man får vara beredd på att offra några timmar av iskallla och förfrusna fötter...