tisdag 24 februari 2009

Home sweet (??) home

Jaha, då var jag hemma i Etuna igen. Kom hem vid 14.00 och ganska snabbt efter hemkomsten gav jag mig ner på stan. De slitna jeansen på Gina fanns nu i min storlek! Dock lossna knappen när jag prova dom (ja dom var rätt tajta:P ) så dom skulle laga det sen ringa mig så jag kan köpa dom! Provade en söt benvit blus till, jättefint att kombinera det slitna tuffa med något mer sött och romantiskt! Handlade lite mat också, ekade ganska rejält i vråna efter att ha varit borta en vecka. Skönt att fylla på! Blev kycklingkorv, pulvermos och broccoli till middag, jippi vad det är kul att laga mat till bara sig själv igen..Not.

Har tränat danspass nu på kvällen. Lika kul som alltid och riktigt skönt att få svettas! Imorgon blir det pump. Bygga bygga muckler!:)

Usch nu är jag trött. Dags att slagga snart, plugga imorgon som gäller!

Häpåré!

Inga kommentarer: