lördag 28 februari 2009

Sol och ömmande hals

Köpte den här söta toppen igår när jag jobbade! Märke Sunshine, pris 199 kr. Ser svart/vit ut men den är marinblå/vit!


Söt detalj på ena axeln!

Nu är jag tillbaka efter några dagars blogguppehåll. Har helt enkelt inte känt för att blogga. Varit en seg och omotiverad vecka. Varit trött. Har också fått ont i halsen, känns som någon kört ner ett rivjärn! Aj. Veckan har bestått av mest skola och plugg. Jobbarhelg nu och jag ska snart bege mig iväg. Annars kommer helgen bestå av tvättning ikväll, städning och plugg. Känns skönt att ha en lugn helg på hemmaplan och få göra lite nytta! Skönt att solen skiner också! Tog en liten promenad imorse innan frulle sen gick jag och handlade. Ikväll ska jag unna mig lite extra god mat, biftekibiffar, couscous, en god sallad och tzatziki! Köpte även lite naturgodis som jag redan smaskad på:) Hoppas jag inte blir sämre utan blir frisk fortare än kvickt!

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: