tisdag 31 mars 2009

En dag i Vås

Har spenderat dagen i min gamla hemstad Västerås. Anna och hennes mamma kom och hämtade mig vid 10 imorse. Vid 11 skulle vi på handledarträff på högskolan där vår handledare har sitt kontor. Det gick bra och vi fick nyttig och bra feedback! Det behövde vi verkligen, känns som vi kan gå vidare nu! Vid 12 var vi klara och då mötte jag Jossan på stan. Vi gick först och käka. Sen tipsade hon om en god glassbar med "hemmagjord" italiensk glass! Så vi gick dit och smaskade i oss, var jättegott! Efter en sväng på stan kände vi för att fika lite så det blev en kaffe och en chokladboll för min del. Men usch, sen mådde jag verkligen illa!! Blev lite för mycket av det goda, bokstavligen. Så i stället för att lägga pengarna på "onödiga" kläder eller skor så gick dom till en del gott att äta istället :) Inte helt fel det heller ;) Vid halv 5 tog jag tåget hem! En trevlig dag!

Nu på kvällen har jag varit på BodyJam, danspasset, och svettats. Skönt! Har nyss ätit lite mat och förberett lunchen imorgon. Blir en dag i skolan. Pump på kvällen.

Idag firar jag och J 2 hela år! Tiden har gått fort men ändå inte. Önkar vi hade fått dela mer tid av dom två åren tillsammans. Men snart får vi ju börja leva ihop! Längtar så! <3

Hoppas ni mår bra?!

Kramar

1 kommentar:

Sanna sa...

GRATTIS gumman!!! Tiden går jättefort, vi firar 5 år i sommar....herregud! : ) Men du får tänka att förhoppningsvis får ni 60-70 år till tillsammans och då är 2 år bara en fis i rymden! : ) Åhhh va gott med italiensk glass!! Kramar!!!