onsdag 1 april 2009

Vår dag





Vår dag i två bemärkelser. Vårdag och vår dag som i min och systers dag:) I alla fall en eftermiddag och kväll ihop! Blev en spontan träff vilket alltid är kul! Fick dock hoppa över pumpen jag planerat att gå på men värre saker har ju inträffat:P Solen har skinit hela dagen och det har varit varmt och helt underbart! Satt och pluggade på förmiddagen, sen efter lunch städade jag lite här hemma. Vid 17 kom syrran och då tog vi en promenad! Satte oss vid ån och njöt av kvällssolen! Tog lite bilder på vårblommor som ploppat upp, härligt! Våren har kommit för att stanna hoppas vi!! Men dock förväntar jag mig minst ett bakslag, är ju trots allt Sverige vi bor i..Nu ska vi börja förbereda för att sova här. Redan vid 6 imorgonbitti ska Th åka hem och jobba, jag ska upp 7 och tvätta. Sen skola!
Sov gott!
Kramar

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vilka härliga bilder :)

Sanna sa...

Jättehärliga bilder! man blir alldeles glad! = ) Men jag tror som du, MINST en gång till kommer det där vita hemska från himlen att komma....Men jag håller tummarna för att jag har fel! : ) Ha det bra gumman! Puss o kram