söndag 22 mars 2009

Gårdagen och idag

Hej hej!

Hur mår ni alla små vänner? Jag har det finfint:)

Gårdagen spenderade jag mest hos J´s föräldrar eftersom han jobbade där i närheten igår. Jag var hemma själv fram till lunch och då låg jag och läste. Jätteskönt! Sen när svärföräldrarna kom hem så fikade jag lite med svärmor, sen tog jag en liten promenad. Sen blev det mat och på eftermiddagen så åkte vi iväg för att kika på när älsklingen lirade fotbollsmatch. Jag höll på att frysa tårna av mig men det var kul att se! Det blev oavgjort, 2-2 men J nickade in ett av dom två duktig som han är:) På hemvägen så stannade jag och korven på Donken och åkte hem för att käka. Sen blev det mys i soffan framför Robinson. Hade svårt att somna sen efter alla koppar kaffe under dagen men det gjorde inget för jag var så nöjd och glad med dagen ändå:)

Idag har vi än så länge hunnit men en mysig morgon med en liten sovmorgon i alla fall. Sen fick vi besök av Tina, Daniel och lilla söta Tildis som bara blir sötare och sötare!! Goos! Vi fikade lite sen begav vi oss ner på stan. Jag hjälpte Tina att hitta skor till sitt bröllop och hon blev så nöjd så! Kul att kunna vara till hjälp! Vi blev ditbjudna på middag ikväll också vilket alltid är trevligt! Jag ska hjälpa henne med lösnaglar också som hon tänkte ha sen på den stora dagen. Hoppas det blir bra:)

Det var en liten update det och som ni kan läsa så går det ingen större nöd på mig:)

Hoppas ni också har en skön söndag!

Kram kram!

Inga kommentarer: