fredag 20 mars 2009

Yeees!

Hör upp i slott och koja. Jag har fått jobb!!!! Har gått runt på stan och delat ut ansökningar i både kläd- och skobutiker. I princip första butiken jag gick in i fick jag napp! Butiken heter Joy, och har lite blandad målgrupp tror jag. Men har sett att dom har en hel del fint som jag kan tänka mig köpa också:) Fick jättebra respons och det märktes på en gång att butikschefen var intresserad. Hon sa att dom behövde en extra nu till sommaren för en deltidsstjänst. Lät ju kanon! Hon var supertrevlig och väldigt lättsam! Cirka 10 minuter efter att jag lämnat butiken för att ge mig ut på min jobbjakt så ringer hon till min mobil! Hon sa att hon direkt känt att hon ville "ha mig" och hon undrade om jag var intresserad av att jobba där i sommar. Jaaaa! Ska dit på måndag och skriva papper. Så jääääkla gött att det i princip är klart att jag kommer ha något att göra i sommar! Få in pengar också dessutom! Sån himla lättnad så ni anar inte! Känns ju ännu roligare att flytta hit nu!! Hon hade tydligen ringt till min butikschef på MQ som jag hade som referens och frågat lite om mig och C hade tydligen lovordat mig söt som hon är! Åhhh jag är så glad just nu!! Hoppas nu att det inte hinner ske några förändringar innan jag ska dit och skriva papper men hon lät ganska säker på sin sak:)

Nu ska jag leva på dom här glada känslorna och det goda humöret och lägga energin på lite städning:) Tjohoooooo!

Kramar från en glaaad Sandris!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ vad skoj!!!! =)

Sandra sa...

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SANDRA!

Anonym sa...

Grattis!!! Va skönt att det fixade sig så smidigt. Stor kram :)
Therese

Anonym sa...

Kul gumman :) GRATTIS!! puss

Anonym sa...

GRATTIS gumman!!! Jag är så himla glad för din skull! Du är helt enkelt bäst!!! Fortsätt ha en mysig helg hos din love!! Pussar o kramar

Anonym sa...

Tack raringar!!!!:D Pussar & Kramar till er!!