onsdag 25 mars 2009

Godmorgon!

Onsdag idag, mitten av veckan. Idag skulle jag och Anna haft handledarträff i Västerås med vår handledare i c-uppsatsen. Men Anna är magsjuk så det blidde inget. Ska dit på tisdag nästa vecka istället. Jag skulle träffat Jossan samtidigt i Vås men ska se om hon kan nu på tisdag istället då jag ändå ska dit!

Igår blev det ett danspass. Sista gången med det gamla programmet, nästa gång är det helt nytt! Kul! Även om det är kul när man lärt sig men man lessnar ju rätt fort på att köra samma. Ikväll har jag planerat att gå på pump. Har lite känningar av halsont, hoppas VERKLIGEN att det inte blir något av det..Nu får det vara nog!

Idag ska jag ringa lite samtal gällande c-uppsatsen. Ingen som känner någon kvinna som är före detta missbrukare och som vill ställa upp på en intervju? Gärna någon som varit drogfri/nykter i några år. Vet ni någon, säg till!

Nu ska jag dricka lite kaffe och ta det lite lugnt. Har ju hela dagen på mig att ringa:)

Vi hörs!

Inga kommentarer: