tisdag 24 mars 2009

Hemma igen

Kom hem till Etuna för cirka 1 ½ timme sen. Känns tråkigt som vanligt men blev glatt överraskad att det i princip inte var någon snö här. I Växjö kom det en hel del natten till idag så jag väntade mig minst lika mycket här. Men icke och det är väldans bra!

Har nyss varit och handlat lite. Behövs ju lite basvaror när jag varit borta i några dagar. Så nu har jag lite att äta utav i alla fall! Har planer på att träna Jam ikväll halv 7. Måste komma igång nu..Ju längre man skjuter på det desto svårare är det att komma in i träningsandan igen! Så lika bra att köra hårt! Just nu lockar det mest att krypa upp i soffan och inte alls ge sig ut i kalla blåsten..

Dagarna i Växjö har varit kanon! Har haft det jättetrevligt, mysigt och humöret har varit glatt hos oss båda! Inget tjafs eller sura miner inte, jätteskönt! Det behövde vi verkligen jag och korven!:) Nu har man laddat lite nya krafter för att orka med veckorna tills nästa gång vi ses. Blev ett lyft också att jag fick jobb så smidigt och lätt, känns verkligen som en stor lättnad! Var där och skrev papper i fredags och blev runtvisad lite. Tror jag kommer trivas! Har ju det bästa att jämföra med, MQ där jag har världens bästa arbetskamrater! Har förövrigt kommit fram till att min sista dag där kommer bli 10:e maj. Är ju jättesnart!! :( Känns verkligen tråkigt att sluta..Men tror och hoppas att min nystart i Växjö kommer bli bra!

Nej nu ska jag glo lite på tv och äta något innan träningen.

Vi hörs hörrni!

Kramar

Inga kommentarer: