tisdag 17 mars 2009

Hos syster!

Hej hopp!

Har inte bloggat på några dagar pga att min dator är knäpp igen..Den var ju det för ett tag sen också, men sen har den verkat funka. Men nu är det tillbaka..Så jag orkar inte bråka med den, lättast att hålla den avstängd. Tänkte passa på att blogga lite nu eftersom jag är hos kära syster i Kholm! Åkte hit efter skolan vid 15. Vi har ätit hemmagjorda hamburgare, mums! Nyss har vi smaskat i oss glass med varma hallon, mums igen!:) Ska sova här och åka hem imorgonbitti, ska direkt till skolan då. Hur härligt väder har det inte varit idag!!!? Underbart med solsken och blå himmel, fått riktiga vårkänslor!

Helgen var bra. Jobbarhelg och på söndagen fick jag hoppa in och jobba full dag. Men det gjorde mig absolut ingenting, bara bra med mer pengar! På kvällen tvättade jag. Igår gjorde jag inte så mycket. Slappade på dagen, tvättade lite då också. Sen på eftermiddagen gick jag ner på stan för att lämna in min cykel som det blivit punka på, igen..Sen gick jag och tränade ett medelpass. Skönt att komma igång igen efter 2 veckors uppehåll pga förkylning men tungt! Sjukt att man tappar kondisen så fort, men planerar att återfå den fortare än kvickt! Idag gjorde jag inte så mycket på förmiddagen, sen var jag i skolan på eftermiddagen.

Imorgon är det skola som gäller på förmiddagen/dagen. Vet inte hur länge vi behöver sitta. Tänkte gå på Pump på kvällen sen hem och packa och fixa inför att jag åker till Växjö på torsdagmorgon! Åhhh äääntligen!! Ska bli så himla, otroligt, jä*la skönt att få vara där i några dagar!!! Älskling, vad det ska bli gött att se dig:)

Det var väl den uppdateringen jag kunde åstadkomma för nu!

Vi hörs snart igen!

Kramar!

Ja jag är snäll idag, hon sa vad menar du med det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt att hälsa på syrran =) Och snart är det torsdag... <3