onsdag 18 mars 2009

Sol!

Just nu verkar datorn funka ganska bra så passar på att blogga..

Hade jättemysigt hos syster igår! Åkte hem vid 9 imorse och begav mig då direkt till skolan. Där gjorde vi klart gruppuppgiften, jag skickade in min individuella uppgift sen skrev jag ut en hel del ansökningar som jag ska gå och dela ut bland Växjö´s butiker. Var också och hämtade ut mina kära cykel som varit på lagning. 370 spänn, jo jag tackar ja´...Var tvungen att byta både slang och däck. Nu får den f*n hålla! Bytt ut både fram och bak hjul nu inom typ ett år. Men nu är den redo att användas igen i alla fall. Är ju ganska beroende av min lilla DBS.

Tog en långpromenad i en dryg timme på eftermiddagen. Jätteskönt även fast klockan var runt 17. Jag prioriterade det istället för att stå i en instängd lokal och lyfta skrot. Man ska ta vara på dagsljus och solen, det gör än gott! Hoppas nu att det håller i sig ett tag till.

Nu på kvällen har jag städat, packat och donat lite inför att jag åker imorgon. Skönt att slippa göra det imorgonbitti. Åker vid 10 härifrån, är sen framme i Växjö vid 15..Men det som väntar på något gott:)

Aj, har träningsvärk sen medelpasset i måndags..Illa. Det här ska det bli ändring på!

Det var allt för mig!

Nästa blogginlägg blir väl i Växjö!:)

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du och din cykel....du är så himla söt!!! Men cykla försiktigt bara! jag håller med, hoppas solskenet håller i sig nu! VILL HA VÅR! Va mysigt att du ska åka till din darling....njut allt du kan och lycka till med jobbsökandet! Massa kramar till dig gumman! <3

Sandra sa...

Ha det underbart i Växjö & njut av vårvädret, här uppe kanske det ska bli snö :(