onsdag 11 mars 2009

One done, one to go!

Idag blev jag klar med den individuella uppgiften av hemtentan i denna kurs. vet dock inte alls hur det kommer gå, är klurigt med kvantitativ metod..Men jag hoppas på ett godkänt ialla fall så har jag det där ur världen sen. Nu är det den andra uppgiften kvar som jag ska göra ihop med två andra i klassen. SPSS..Svårt skit..Men hoppas vi kan slå våra kloka ihop och komma fram till lösningar! Satsar på att vara klar med allt plugg till onsdag nästa vecka, eftersom jag åker till J sen på torsdagmorgon. När jag kommer hem sen igen är det c-uppsatsplugg som gäller för hela slanten! Sista köret..

Blir ingen träning idag. Ork int. Sen har jag fått för mig att en gång = ingen gång, men klart det är bättre att träna en gång än inte alls! Men känns på något sätt onödigt:P Jag satsar nu på att köra igång nästa vecka när jag förhoppningsvis är helt snorfri! Det lockar ju inte direkt heller att ge sig ut på cykeln i detta skitväder..Usch, snö och blåst. Ge mig sol och värme, är det för mycket begärt??!! Tydligen.

Nu har jag nyss lagat spaghetti och köttfärsås och ätit. Smakade bra, det funkar verkligen alltid! Känner mig rätt seg och slö så det blir nog inte många knop gjorda ikväll..På sin höjd att jag tar tag i disken men jag lovar inget:)

Nu ska jag se The Hills, som jag förmodligen redan sett men kan gott ses igen:) På lördag börjar The City som är som en fortsättning på The Hills men med Whitney som huvudperson. Ja ni "The Hillsare" vet vad jag snackar om..Ni andra, det är inte så viktigt att jag orkar förklara:)

Sannii Winniee! Läsk in tha fläsk!:P Tack för dina alltid så söta och roliga kommentarer! Är så glad att du (och alla andra såklart) läser min blogg! För att svara på din fråga om vilket jobb jag sökte igår så var det en tjänst som biståndshandläggare på kommunen. Jag var ju där ett par dagar under praktiken eftersom dom samverkade med min praktik. Ville se hur dom arbetade! Verkade intressant och jag tror det kan vara nyttigt! Hoppas! Puss gumman!

Det var allt för nu!

Kram kram amalgam!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar till lördag..mkt roligt som händer då ;) The City o grejer ;) hehe pöss

Anonym sa...

Åhhhh min söta lilla prinsessa!!! Du är så duktig med alla dina tentor och snart är du helt färdig, fantastiskt! Jag är såååå impad av dig! Vad kul med jobbet!!! Jag hoppas verkligen på det, håller alla tummar jag har! : ) Oändligt med pussar o kramar! <3