tisdag 10 mars 2009

Påtår? Ja tack!

Inte bloggat på några dagar nu så kände att det var dags! Är lite uttråkad just nu också och då är ju alltid bloggen ett bra tidsfördriv.

Gårdagen bestod av plugg på skolan mest hela dagen. Fick dock inte så mycket gjort. Var ute på lite fel spår först men hittade rätt tillslut! Väl hemma gjorde jag inte så mycket. Blev lite mer pluggning sen på kvällen med kaffe och chilinötter. Jag har lessnat på te så just nu är jag inne i en kaffeperiod:) Blir nojig att jag ska ligga sömnlös om nätterna när jag dricker kaffe som jag gjorde en gång..Och det var inte kul! Men jag somnade ganska fort igår så det var ju inga problem. Är nog mycket psykiskt det där också..

Denna tisdag har sett ungefär likadan ut som gårdagen. Fick dock mycket mer gjort! När jag kom hem kokade jag mig lite kaffe och la mig tillrätta i soffan. Skönt! Somnade en timme, sen var det dags att laga lite mat. Blev lax idag, smakade bra! Har inte velat träna än men tror jag ska på pump imorgon. Mjukstarta lite för det blir nog det enda passet som hinns med denna vecka. Får väl bli lite promenixer också! I snön som kommit idag..Suck!! Det som började bli så härligt torrt och vårlikt..Nåja någon månad kvar är det ju innan våren nog är här på riktigt.

Imorgon är det dags för föreläsning och efter den eget plugg igen. Ja det är mycket nu men på något skumt sätt så tycker jag ändå att det är ganska skönt att ha mycket att göra! Sökte ett jobb idag också, håll tummarna!

Vi planerar att eventuellt åka till Gotland i sommar! Jag vill! Gotland är härligt.

Nu börjar det väl bli dags att sova.
Sov gott på er!

Förresten! 4 inlägg nu utan EN ENDA KOMMENTAR!! Hallå, skärpning..:) Är ju så kul att få!

Kramar!

9 dagar kvar..<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Flå´t! Jag känner mig lite skyldig till att inte ha kommenterat...men jag läser din blogg, det vet du! ; ) Jag håller med dig, det är ganska skönt att ha en del att göra faktiskt! Och lycka till med jobbet, jag håller tummarna! Vad var det för jobb föresten? Ha det bra! Puss