onsdag 4 mars 2009

Pluggat sen lite shopping



Nu är jeansen mina! Ja tajta är dom men kommer töja sig eftersom dom är så slitna..Nu sitter knappen fast i alla falla och brallorna är redo för att användas flitigt i sommar! Schnyggt med mina svarta sandaler till också som jag har på bilden! Blev även en tische på Gina för ynka 49 spänn, tyckte den var fin:)
Suttit och skrivit på hemtentan på förmiddagen och eftermiddagen. Nu är den klar och inlämnad, skönt! Vi hann inte gå på föreläsningen men är det någon föreläsning man ska missa så är det nog introt, innan det satt igång. Har datasalsövningar på fredag, jippi hurrar för SPSS..
Bokade just in ett spontant möte med Jossan som numera är bosatt i Västerås igen! Ska ses på stan över en lunch och strosa på stan. Kul! Vi har inte setts på alldeles föör länge!! Sandra, vi får ses en annan gång!!:) Okej? <3
Nej nu ska jag laga lite mat som förövrigt just nu inte smakar ett jota, jättekul..Vill ha min smak tillbaka! Känns som man lika gärna kan äta nått kosttillskott när man ändå inte känner någon smak:)
Häpå´re!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ahhhhh. SPSS. Åh, jag hade förträngt. Jag hatar statistik å grejs, men det var mest för att jag var så seg å inte fattade så lätt. haha. Snygg t-shirt! välkommen till min inflyttningsfest den 14 mars, om du vill. :) /challe

Sandra sa...

Snygga saker du shoppat :)Och ja absolut, si får ses en annan dag :)

Anonym sa...

Jeansen är sååååå snygga! Men tyvärr slut överallt! : ( Fast man ska ju ändå ha killer-ben som dina om man ska passa i dom! : ) Skönt att du mår bättre gumman! Ta hand om dig! Puss o kram