tisdag 3 mars 2009

Träningsvärk av hosta

Min lilla tillfriskningskur i förra inlägget funkade ju sådär måste jag säga. Blev ju ännu sjukare! Låg helt utslagen igår med feber, ont i halsen, förkyld och allmänt kasst har jag mått! Idag känns det lite bättre, halsen börjar ge mig sig men jag hostar som en tok. Fått träningsvärk i magen till och med. Bra att det blivit någon form av träning ialla fall:) Idag har jag sovit en del, och nu på eftermiddagen och kvällen så har jag till och med orkat ta tag i både disk och plugg. Känns riktigt skönt att börja återfå krafterna!

Imorgon är planen att sitta på skolan och plugga med Anna, sen gå på föreläsning på eftermiddagen om vi hunnit klart med tentan tills dess. Den ska vara inne på torsdagmorgon så känns lite som prio nummer 1 just nu. Föreläsningen imorgon är start på nästa metodkurs, kvantitativ. Nu har vi haft kvalitativ. Kul att den startar innan vi ens avslutat pågående kurs, tack för det "braiga" upplägget MDH. Kommer bli intensivt nu veckorna innan c-uppsatsen sätter igång, och inte direkt mindre att göra när den väl gör det..Men då kan vi ju styra över hur vi lägger upp plugget själva. Blir säkert bra det där:)

Dom ringde igår från Gina och nu är mina jeans redo att köpas:) Får se om jag hinner gå förbi där imorgon! Kul med nya snygga jeans!:) Nu kan gärna ALL snö få smälta bort helt! Sen behöver det inte komma någon mer, nu vill vi alla ha vår vår VÅR!! Någon som håller med mig?!;)

Ahh känns gött att vara tillräckligt pigg för att blogga igen:) Vet att ni saknat mig men nu är jag tillbaka;)

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att du mår lite bättre nu iaf. Du kommer bli skit snygg i de jenasen ! Jag vill med bara ha vår vår, vår, om jag får bestämma ska våren vara hä redan när vi vaknar i morgon.