torsdag 12 mars 2009

Sjukhus

Usch sjukhus är obehagliga. Som ni vet så har jag ju spenderat mycket tid i dom miljöerna på senaste men jag vänjer mig nog aldrig. Har nu ikväll varit hemma i Stälje och hälsat på farmor, på sjukhuset. Hon har gått och brytit lårbenshalsen stackarn. Men hon var i princip lika pigg och glad som alltid, härligt att se! Men usch, lukten, miljöerna, människor i vita rockar..Gav mig inga bra vibbar och det var ganska jobbigt att befinna sig där igen..Men huvudsaken är ju att det är mycket bättre nu och att den tiden är förbi! Nu ska bara farmi bli kry också och komma på benen igen, vilket hon kommer fixa snart!

Idag hann vi komma en bra bit in på gruppuppgiften och vi hoppas vi gjort rätt:) Imorgon är det datasalsövningar på förmiddagen. Efter den ska vi sitta med uppgiften igen. Sen jobbar jag på kvällen! Ska bli kul!:)

Hann med att träffa hela familjen idag vilket känns härligt! Blir alldeles för sällan. <3

Sov gott på er!

Kramar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars din farmi...Det är så himla halt ute nu...jag hoppas att du inte är ute och svirar med cykeln??? : ) Jag håller med dig om sjukhus, bara lukten gör att man ryser i hela kroppen...usch! Ha en superbra helg nu gumman! Puss o kram

- sa...

Hoppas det du säger stämmer...du e verkligen en levande väderprognos...

Anonym sa...

Haha ja men kollade vädret nu på morgonen och det såg inte lika bra ut som jag trodde..Dock typ 5-6 grader och sol imorgon och sen i början på nästa vecka! Alltid nått;)