fredag 13 mars 2009

Våren är på väg!

Ja ska tydligen bli mildare nu till helgen och uppåt 10 plusgrader nästa vecka! Sol och värme, kan det bli bättre!? Åhh vad jag längtar! Än så länge har jag inte märkt så mycket av att våren är på ingång. I för sig så regnade det idag i stället för snöa, snön har i princip smält bort och det gick att cykla till jobbet utan problem! Men fortfarande grått och ganska kyligt. Solstrålar som värmer är vad jag vill ha!

Idag har jag varit i skolan större delen av dagen. Sen var det bara att skynda hem för att svida om och få något i magen sen sticka iväg till jobbet. Gick bra att jobba, lugnt med folk på fredagkvällar oftast. Förstår ju om folk vill vara hemma och mysa istället för att springa på Tuna Park då. Hoppas på mer folk i helgen! Vi har äääntligen slutat med rean nu och det är så skönt! En snygg och prydlig butik med bara en massa vårnyheter! Fick visst med mig en söt topp hem...:) Blir bild imorgon!

Nu ska jag göra mig redo för sängen!

Fortsatt trevlig fredagskväll vad ni än må göra!
Sov gott!

Kramar från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu är det förhopningsvis inte långt kvar innan våren anländer =D
Hoppas du får en bra helg, trots jobb... Stor kram