onsdag 25 mars 2009

Skakis

Pust, är helt slut i kroppen efter pumpen. Men skönt var det! Nu väntar nog träningsvärk..Men då känns det att det finns lite muskler i kroppen i alla fall!:)

Har nu ätit lite mat och mest suttit här och knappat. Imorgon ska jag sitta på skolan och försöka komma igång ordentligt med uppsatsen! Det behöver vi kan jag säga.. Ska se till att förbruka tiden väl och komma upp i några sidor i alla fall. Har än så länge inte fått napp med respondenter men har några krokar ute nu som jag väntar på besked från. Hoppas! Sen blir det träning igen på kvällen, blir nog step-up. Sen har jag kommit upp i mina 3 pass denna vecka som jag bestämt! Nästa vecka ska det bli ännu mer när jag inte jobbar på helgen. Känns skönt att vara igång igen!

Nej nu börjar jag känna mig riktigt trött och sliten. Dags att krypa till kojs!

Sov gott!

Kram!

Inga kommentarer: