torsdag 26 mars 2009

Mer fisk åt folket!


Idag blev det kokt torskt till middag! Ska börja äta mer fisk, är ju både nyttigt och gott! Broccoli, bulgur och ett ägg, med lite pesto och fiskdressing till! Mums!
Idag har jag först pluggat uppsats på förmiddagen. Kom en bit påväg i alla fall även om det gick trögt..Sen ägnade jag några timmar på eftermiddagen åt att städa och tvätta. Har sett ut som ett bombnedslag här i min lilla lya sen jag kom hem från Växjö, så det var dags att packa upp resväskan och få lite ordning igen:) Skönt att ha det rent och snyggt, annars kryper det bara i fingrarna på mig. Nu finner jag ro:) Nu på kvällen tränade jag Bodystep. Fick svettas rejält! Sen har jag träningsvärk efter pumpen igår som bara blir värre och värre..Var inge vidare skönt att träna med rejäl träningsvärk:S Men nu blir det inga fler pass denna vecka, så jag får vila.
Jag drack te idag för första gången på jääättelänge. Betyder detta att jag är påväg ur min kaffeperiod för att gå in i en te? Hmm...
Imorgon ska jag börja med att tvätta det jag inte hann med idag. Skönt att komma upp redan vid 7! Sen blir det plugg på skolan på förmiddagen/dagen. På kvällen jobb! En effektiv och ganska späckad fredag med andra ord, gött! Har inget planerat i helgen förutom jobb. Jo, en timmes mörker på lördagkväll. Ni ska väl också delta?? Jag menar, varför inte?? Är ju för en bra sak! Tända lite ljus och läsa lite eller så, mysigt ju:)
Nu ska jag placera mig i soffan och njuta av en nytränad kropp och ett nystädat hem!
Kram på er!!
Ps. En väderprognos a´la Sandra: Det ska bli riktigt milt nästa vecka! 10 grader på tisdag enligt svt. Låter väl inte dumt? Hoppas det stämmer nu bara..Inte alltid det gör det. Åhh vill börja använda min skinnjacka och inviga mina två par tygskor;) Ds.

Inga kommentarer: