fredag 27 mars 2009

Snö och jordgubbar


Mmm! Har nyss mumsat i mig jordgubbar doppade i smält mjölkchoklad. Så gott! Dom sålde jordgubbar från Spanien ganska billigt på Ica så jag passade på, och dom var faktiskt goda! Men jag längtar till sommaren och svenska gubbar. Inget som slår dom!

Kul att det kommit snö igen. Verkligen. Kul. Framför allt kul att cykla i. Usch!! Hoppas verkligen att den försvinner lika fort som den kom. Enligt mamma så ska det regna imorgon så då bör den ju försvinna en del..Sen ska det ju bli varmt nästa vecka!

Imorse var jag uppe och tvättade. Sen satt vi med uppsatsen på förmiddagen. Har kommit en bra bit nu, men nu behöver vi handledningen och kommer nog inte kunna göra så mycket mer innan den på tisdag. Tog det lugnt hemma innan jobbet och låg och somnade till i soffan en stund. Men sen var det bara att fräscha upp sig lite och cykla iväg. Gick bra på jobbet. Vi klarade budget med råge så det var skönt:) Hoppas på att folk vill ge sig ut till Tuna i helgen nu också trots vädret..

Jaha, nähä, det var väl allt för mig. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kram och sov gott!

1 kommentar:

Sanna sa...

Mmmmmmm choklad och jordgubbar är så himla gott ihop! : ) Jag håller med dig, det är verkligen jättekul med mera snö, för det är vi ju inte dugg trötta på.... Va försiktig med cykeln, det kan vara jättehalt! Ha en forstatt bra helg!! Puss och kram