onsdag 29 april 2009

"Är det inte det ena så är de det andra..

sa kärringen som blödde näsblod". Idag har min dumma magont varit mycket bättre. Men nu har i stället sviterna efter ridningen kommit. Ömmar i rygg, ljumskar och bak. Kan fortfarande inte sitta ner och cykla..:) Aj aj aj! Är ju mest träningsvärk så det går ju ingen större nöd på mig men att rida igen efter ett uppehåll på ett x antal år väckte muskler jag inte visste jag hade, till liv. Inte ofta jag har sån träningsvärk i ryggen som jag har nu! Men det är väl inte mycket att klaga på, annars har jag ju hälsan på min sida får jag väl säga:)

Idag har vi pluggat uppsats hela dagen. Jag fick mycket gjort och det känns toppen! Bara man sätter sig ner och börjar skriva så går det ju ganska så fort att komma upp i text. Efter skolan slängde jag in ett par maskiner eftersom tvättis var ledig. Sen har jag lagat mat och diskat. Nyss druckit en kopp vaniljte i en av mina nya fina muggar och kikat lite på tv. Imorgon är det plugg som gäller igen hela dagen. Sen när vi anser oss klara för dagen så ska jag åka till systeryster i Kholm över Valborg och helgen. Tina kommer dit också och en kompis till syrran, så vi ska grilla och ha det mysigt. Eventuellt blir det lite partaj också;) Blir nog en toppenhelg! Ska bli fint väder också så jag ska försöka lapa lite sol också på syrrans balkong. Passa på!!

Överväger om jag ska ta tag i packningen lite nu ikväll eller om jag ska ta den imorgonbitti..Svårt val..Men nej, orkar inte nu:) Så får det bli!

Det var allt för mig! Kanske bloggar något under helgen annars blir det väl en uppdatering på söndagkväll!

Kram och god natt på er!

Ps. Saknar mitt hjärtegull..Men snart är det bröllop och då ses vi älskling! Synd det inte var vårt bröllop vi skulle på..;) PUSS!! Ds.

Inga kommentarer: