tisdag 28 april 2009

Hästar!

Kom nyss hem från turridningen på Asphults gård! Kanonmysigt och kul att få rida igen! Dock är jag ovan att rida islandshästar och det är ju lite annat:) Men skoj var det! Cirka 2 timmar var vi ute sen blev det lite fika efteråt.


Jag på hästryggen, glad som en liten flicka:) Mina stigläder var lite för korta kände jag efter ett tag så ledaren fixade till det, även om jag klarade det själv;)

Min utsikt. Mys!!!

Hästen jag red hette Galsi och han var lugn och mysig. Gick lätt i tölt och galopp men gick gärna över i trav ibland:)

Jihaaaa!!:)

Anna, min käre uppsatskollega på sin häst för dagens tur! Nu är jag trött och har ont i rumpan och ljumskarna. Kommer gå som en cowboy nu i några dagar;) Men åh så kul det var, vill igen!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Du såg riktigt tuff ut där på hästryggen! =) Visst är det skoj att rida Islandshäst..