måndag 20 april 2009

Bästa helg!

Har varit en underbar vistelse i Växjö. En mysig och trevlig helg. Har hunnit med både mys och tid med varandra men också umgås och ha kul med vänner. Går som vanligt alldeles för fort men dom dagarna vi haft ihop har vi i alla fall spenderat på bästa sätt! Nu har jag nyss ätit frukost. Gick och köpte färska frallor, blev så sugen på det:) Äter alltid bara hårt bröd annars men färskt mjukt bröd är ju för himla gott! Tåget hem går om cirka 2 ½ timme..

En liten sammanfattning av dagarna här då:

Kom ner i torsdags vid 16. Gick och solade och handlade lite. Donade lite här hemma och väntade mest på att J skulle komma hem. Han hade fotbollsträning efter jobbet och var inte hemma förren senare på kvällen. Men bättre sent än aldrig och åhh vilket kärt återseende!! Fredag jobbade jag från 11-14 på det nya jobbet! Gick bra, tror jag kommer trivas:) Efter jobbet så handlade jag lite till kvällens middag och en flarra vin:) Blev en mysig fredagskväll med god mat (kycklingwraps med en god sallad) och lite vin. Lördagen tog vi det lugnt på förmiddagen. Sen var det dags för fotbollsmatch. "Vi" vann med 2-1! På kvällen sen så var vi och grillade hos Tina, Daniel och Tilda. Lika trevligt som alltid och det blev en kväll med god mat och dryck, sällskapsspel med mycket skratt. Vi var hemma vid 2 miss i nassen. Söndag, igår, gick vi en sväng på stan och fikade lite. Vi var rätt sega båda två. Gick och slängde flaskor sen blev det middag i form av hamburgare och pommes på Sibylla:P Sen tog vi en promenad för att möta D, T och T på halva vägen för att sedan gå hem till dom och fika. Var skönt att röra lite på sig! Blivit lite dåligt med det dessa dagar..Jag var så himla trött igårkväll efter få timmars sömn och vi var hemma vid 20 igen. "Sista kvällen med gänget" som jag brukar säga..

Imorse åkte J till jobbet vid 6 och det blev ett snabbt farväl. Nästa gång vi ses blir förmodligen då vi ska på bröllop. Tina och Daniel som gifter sig! Ska bli så kul! Men det är cirka 4 veckor kvar..Dom veckorna kommer bestå av c-uppsatsplugg så det står upp över öronen. Men även lite roliga tillställningar!

Jobbar i helgen. Min näst sista helg. Ska ha ett avslutningssamtal med chefen på fredag och sammanfatta min tid hos dom! På lördag är det Tuna Park-fest. Denna vecka kommer annars som vanligt bestå av plugg, träning och skogspromenader/joggingrundor. Hoppas på att få in de tre sista intervjuerna denna vecka så vi kan sätta fart på riktigt snart. Men dom är på gång! Imorgon ska vi på handledarträff igen i Västerås. Ska eventuellt träffa Sandra då! Var så längesen så det vore verkligen kul!

Nej nu ska jag väl ta och packa ihop mina saker.

Vi hörs snart igen!

Kramar till er!

Inga kommentarer: