måndag 20 april 2009

Efter 4 timmars tågresa..

så är jag på plats i Etuna igen. Resan flöt på bra, men alltid segt. Batterierna till Ipoden hade tagit slut men som tur var kunde jag koppla i lurarna i tågets radiouttag. Så P3 roade mig mesta delen av resan:) Var hemma vid 17, gick och handlade på en gång. Hade inte ätit sen 10 så jag vara gaanska hungrig! Lagade en kycklingwok med nudlar och det smakade bra!

Hade sen ett samtal med vår handledare i c-uppsatsen som var lite smått upprörd. Men vi löste nog problemet, om det fanns något problem (???). Bokade om vår träff med honom som egentligen skulle varit imorgon, men nu blir den på onsdag eftermiddag istället. Vi ska nämligen på 2 intervjuer imorgon utanför Vingåker. Tänkte passa på att ta en tur till Factory outlet också när vi ändå är i krokarna;) Om inte annat för att äta lunch! Har den sista intervjun på G också, och den blir nog på onsdag! Hoppas verkligen, för nu börjar det bli hög tid att bli klar med dom..

Ska nog lägga mig snart, Anna kommer och hämtar mig redan 8.00 imorgonbitti.

Sov gott!

Kramar

1 kommentar:

Sanna sa...

Vad roligt att du ska till lilla Vingåker....där har vi ju vårat land! : ) Och min farmi och farfi bor där... Hoppas du hittar nåt på outleten, fast det brukar man alltid göra! Ha det så bra!!! Kramar!!!