måndag 6 april 2009

Dags för lite text

Nu har det blivit så mycket bilder på senaste så nu är det dags för lite ren text igen:)

Har haft en jättebra helg som ni kanske har kunnat dömma utav bilderna. Härligt väder och det bästa sällskapet! Sov kvar i Nykvarn natten till idag också och åkte hem imorse. Har pluggat c-uppsats hela dagen. Har gått bra! Känns som vi börjar få mer och mer koll på läget. Har 2 intervjuer imorgon också och blir förmodligen inte dom enda denna vecka! Härligt att det börjar falla på plats. C-uppsatsen tar väldigt mycket tid och energi av än nu..Är ju det enda jag gör i skolväg, inga föreläsningar. Men än så länge tycker jag det flyter på ganska bra men väntar mig några vändor både upp och ner innan den är klar.

Var ute på en joggingrunda på eftermiddagen. Kände inte för att träna inomhus utan i stället ta del av det fina vädret! Det gick förvånandsvärt lätt och bra, men fick ont av mina skor :( Måste nog fixa ett par ordentliga joggingskor. Körde lite träning och stretch när jag kom hem. Så var dagens motion avklarad:) Blir nog danspass imorgon!

Bokade tåg till Växjö idag, åker nästa torsdag-måndag. Känns alltid lika skönt att veta när jag får träffa min älskling igen!! Ser verkligen fram emot att få komma ner. Våren har säkert kommit långt där nu:) Nu är det inte många turer kvar jag behöver ta dit ner innan flytten! Blir väl en eller ett par gånger till kanske efter denna gång. Sen slipper vi pendlandet!!!!

Imorgon ska vi ha en intervju på förmiddagen och en efter lunch. Hoppas det går bra och att vi lämnar båda med fler intervjuer inbokade! Blir väl som sagt ett danspass eller rättare sagt BodyJam-pass på kvällen. Annars har jag inget annat på schemat. Jobbar på dagen på fredag. Eftersom det är långfredag så har vi öppet som på helgen. Slutar redan vid 15 så då tänkte jag passa på att åka hem till mamsen på lite påskmat! Men jobbar ju sen på lördag så får ta tåget tillbaka hit igen på lördagmorgon..Men det får det vara värt! Lite påskfirande måste det ju bli!

Det var allt för mig!!

Hoppas ni mår bra!?

Kommentera mera gärna..:)

Kram!!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Av bilderna att dömma såg din helg ut att ha varit kanon kul =) Är gott att kunna träna ute nu igen, och slippa få blodsmak i munnen.

tina sa...

Saknar dig gumman..tack för en super mysig helg..love ya!

Sanna sa...

Du är så duktig med allt pluggande och tränande! Och snart är du heeeelt klar med skolan och det ljuva livet i Växjö börjar! : ) Ha en fortsatt mysig vecka! Puss och kram! <3