onsdag 8 april 2009

En seg onsdag

Har varit seg idag. Dagen i sig har väl inte direkt varit så dålig men jag har känt mig seg, tung i skallen och haft känningar av halsont. Kände det redan imorse när jag steg upp, ingen bra start. Men har fått en del gjort idag trots allt. Skrev ett par sidor till på uppsatsen, sen har vi gjort vår fjärde intervju på eftermiddagen. Hälften kvar! Hoppas och tror att vi blir klara med alla nästa vecka. Vi har än så länge fått väldigt bra intervjuer, faktiskt över förväntan! Så det känns bra. Kommer bli ett bra underlag i uppsatsen! Hoppade över träning idag eftersom jag inte känner mig helt pigg. Har istället tvättat och donat här hemma nu på kvällen. Rensat handfatet på toaletten, vattnet har inte riktigt velat sjunka undan. Men nu så!:) Så jag får väl vara nöjd med dagens insats, kanske ännu mer då jag helst av allt hade velat ligga och slöa hela dagen och inte göra ett jota.

Nu känner jag mig ganska trött och seg. Fortfarande inte helt hundra...Hoppas det inte blir något av det, att det bara var idag. Med tanke på att jag ska jobba i helgen, hem och äta påskmat på fredag, sen har en c-uppsats som ska skrivas så har jag allt annat än tid att ligga hemma och vara sjuk. Men det kommer jag inte bli!! *peppar peppar* Är säkert bara vädret, har ju varit "sånt" väder idag. Ska dock bli fint nu till påskhelgen, me like:) Även om jag ska jobba så får det gärna vara soligt och varmt!

Morgondagen kommer väl inte skilja sig allt för mycket från idag. Ska sitta på skolan och skriva. Anna sitter hemma och transkriberar intervjumaterialet för fulla muggar, det tar en jäääkla tid! Så vi kör lite på varsitt håll nu så fler saker blir gjorda! Får se hur jag mår, mår jag bra vill jag på step imorgonkväll. Men vi får se.

Nej nu behöver jag nog lite sömn och vila. Sov gott på er!

Kramar från maj

Inga kommentarer: