torsdag 2 april 2009

Schleten

Trött och huvudvärk. Var nog det svettiga steppasset som tog kål på mig..Var verkligen ingen luft i salen heller, svetten bara dröp! Men skönt att ha det gjort.

Hade ju besök inatt. Av systeryster:) Hon smög upp vid halv 6 imorse och jag kunde inte somna om förren hon gick strax före 6. Men det var inte långvarigt för strax före 7 ringde klockan, dax att tvätta. Men jag var ändå ganska pigg då. Att det är ljust ute gör så mycket! Vid 10 var det dags för plugg på skolan. Har gått bra idag! Känns som vi kom en bra bit påväg. Bokat in vår första intervju också äääntligen! Hoppas på att det för med sig flera för vi ska ju trots allt komma upp i 8 stycken. Men det löser sig nog! Men nu är vi igång på riktigt i alla fall:)

Efter skolan vid halv 3 så var jag bara hemma en snabbis sen gav jag mig ut på en promenad till mitt fastighetsbolags kontor för att lämna in intyg på att jag studerar. Annars får man ju inte bo i studentlya:) Men det är ju snart dags att säga upp lägenheten, har bara en månads uppsägningstid. Ihh flytten närmar sig med stormsteg!! Promenaden tog en timme från att jag gick till jag var hemma igen. Varmt med skinnpaj nu till och med! Snacka om att slå om fort i vädret, nyss snöade det ju. Men som sagt, man ska inte ropa hej..Men njuter så länge solen och värmen är här!! Sen var jag som sagt på step. Grymt kul och man blir så laddad av vår ledare! Känner att jag orkar mer och mer nu, varmt välkommen tillbaka konditionen!!:) Bättre form ska det bli också.

Imorgon ska jag åka hem till Nykvarn. Har inte bestämt än när, tar det lite som det kommer. Skönt att få ta det lugnt. Vi har nämligen tagit helg nu så det blir inget plugg imorgon. Gött:) På lördag blir det en dag i Sthlm sen får vi se vad som händer på kvällen. Söndag, en inbokad träff med Anna och hennes lilla sötnos på stan. Längtar!! Ser fram emot en skön och rolig helg med familj och vänner! Gör ju inte saken sämre att det ska bli riktigt varmt och skönt!! Ahhhh!

Nej nu känner jag hur sängen lockar mer och mer. Nog dags att knoppa.

Vi hörs och ses!

Sov gott!

Kramar från lilla mig!

Inga kommentarer: