tisdag 12 maj 2009

Plugg och mammatid!


Är helt slut. Ska snart sussa men vill bara blogga lite först:) Haft en bra dag med effektivt plugg och en kväll med mamsen! Vi gick en sväng på stan, käkade och sen fikade vi hos mig. Jättemysigt! Tack för att du ville komma! Jag returnerade linnet från Vila och köpte ett par neutrala svarta pumps med LAGOM hög klack för dom pengarna. Trot eller ej men nej jag äger faktiskt inte några sådana sen innan..Kommer kunna använda dom mycket! Sen hitta jag en söt, prisvärd väska jag ska ha på bröllopet. Sen hade söta mamma förstorat och ramat in en bild på mitt öga! Jättefint blev det! Nu känner jag mig ständigt övervakad..:P Har fixat adressändring nu...Ihh:) Konstigt, om någon månad bor jag i Växjö! Helt craazy men ack så underbart! Nej nu är det natti! Handledning och plugg imorgon..Wish us luck! Kramar!

Inga kommentarer: