söndag 10 maj 2009

Inte längre en MQ:are..

Här är jeansen jag köpte i fredags på jobbet. Hade dom igår tillsammans med en gammal, kortärmad skjorta från Sunshine och ett smalt, flätat skärp i midjan. Svarta pumps på fossingarna. Jeansen är tajta och smala i benen, ganska kort modell också så det blir mer av jeansleggings kan man säga. Men jättesköna och snygga! 399 kr, märke Zoul.


Idag gick min anställning ut på MQ. Sista arbetsdagen och det var vemodigt..Välkomnades när jag kom till jobbet av ett fint inslaget paket. En vinare med ett paket Ipren:) När jag fick höra att jag kommer bli saknad, kunde jag inte hålla tårarna tillbaka:( Jag bjöd på kladdkaka med grädde på min sista dag och det uppskattades! Konstigt och tråkigt att jag inte kommer jobba där nått mer men samtidigt ser jag verkligen fram emot det som nu komma skall. Ett helt nytt, spännande kapitel av mitt liv börjar snart! Tror också att mitt framtida arbetsliv kommer bli bra även om jag trivts oförskämt bra på MQ. Tack tjejer för den här tiden, ni är verkligen bäst!!!
Efter jobbet så åkte jag ner på skolan för att plugga lite. Var lite saker jag skulle kika igenom bara och sedan maila handledaren, så det var gjort på cirka en timme. Sen har jag lagat och ätit middag och fått i mig två koppar kaffe. Imorgon är det plugg som gäller igen. Skulle vilja komma iväg och träna på kvällen, mitt träningskort går ut sista maj så borde passa på nu! Men det är skönt med promenader också men känns inte lika effektivt:P
På lördag är det ääntligen dags för den efterlängtade examenssittningen!! Ska bli så grymt kul!!! Är laddad till max:)
Har överlag haft en bra helg! Jättemysigt att pappa och systeryster kom igår! Hon köpte förresten klänningen jag spanat in till henne. Man har ju ett öga för det där;)
Hoppas ni haft en bra helg också?!
Många kramar!

1 kommentar:

Sandra sa...

Usch gumman, jobbigt att sluta på jobbet. Men som du säger, nu väntar det ett nytt spännande kapitel i livet :) <3