söndag 17 maj 2009

Sko-bloppis!

Som de flesta vet så är jag en skoälskare. Men jag får nu ta mitt förnuft till fånga och faktiskt inse att jag inte använder alla mina skor. Tänkte nu börja med att försöka sälja några par skor här på bloggen, för att sen prova med Tradera eller Blocket. Här är dom skorna jag köpte från forever21.com från USA. Dom är för stora för mig och har därför aldrig använt dom. Storlek 9 US och det tror jag är en 39/40?? Öppen tå. Klackhöjd: Härliga 10 cm :)


Samma sko igen men tagen utan blixt, såg så väldigt metallic ut tagna med blixt. Ser mer ut såhär IRL.

Svarta pumps från HM. Storlek 40 men en liten sådan. Använda en gång. Klackhöjd: ca 9 cm.

Pumps med träcklack från Skopunkten. Storlek 39 men en liten sådan. Använda ett par gånger, men är för trånga för mig:( Klackhöjd: ca 7 ½ cm.

Ett par coola pumps i jeansimmitation och en fin mörkrosa/aprikos färg. Från Din sko. Använda ett par gånger. Storlek 39. Klackhöjd: ca 6 cm.

Ett par guldiga ballerinas från Wedins. Storlek 39. Aldrig använda.

Sist ett par jättesöta skor med kilklack från Åhlens, märke Vagabond. Storlek 38, alltså för liten för mig. Använda vid ett få tillfällen. Klackhöjd: 4 cm.

Blir du intresserad av ett eller flera par, kontakta mig så kommer vi överens om ett bra pris! Fråga gärna om det är något ni undrar över via kommentarforumet eller msn/sms/mail!

Inga kommentarer: