måndag 18 maj 2009

Fattades bara..

en förkylning som grädde på moset. Ja, jag har gått och blivit förkyld! Hostar, nyser, snorar, har ont i halsen..Det suger hårt. Jag började ju känna av halsen redan i fredags och det blev inte direkt bättre efter sittningen i lördags. Men det fick det vara värt! Var himla skoj, dock lite trist att folk droppa av ganska tidigt. Men det tycks man aldrig komma ifrån på fest. Vi som var det tappra gänget att stanna kvar hamnade tillslut på Harrys. Men dit gick jag mest för att spendera sista kvällen med klassen till fullo, hade så ont i halsen så ville egentligen bara hem och sussa. Men en lyckad kväll i stora drag! Konstigt att tänka att flera i klassen kommer jag förmodligen aldrig träffa igen..Men vi får styra upp en återträff! Kommer hålla kontakten med många också!

Nu är vi inne på sluttampen med uppsatsen..Handledning imorgon, lika spännande varje gång..Hoppas nu att han är nöjd med det mesta. Vi satsar på att lämna in senast söndag. Åker ju till älsklingen på torsdagkväll och med tanke på att vi ska på bröllop och grejer så vore det skönt att ha det mesta gjort innan jag åker ner. Men vi får helt enkelt se hur mycket vi hinner med. Jag bara MÅSTE vara frisk till helgen..Så är det bara! Men det är ju ett tag kvar så det ska jag väl hinna bli!

Imorgon ska jag träffa Sandra över en snabblunch efter handledning. Vi ska byta grejer med varandra också:) Ska bli kul att ses även om det blir en snabbis. Om jag nu inte är för dålig imorgon...Hon ska testa dom vita skorna som jag lagt ut, och kan inte hon ha dom som står en tjej i klassen på tur. Så ni vet om ni spanat in dom:) Dåligt med intresse annars på skorna..Får väl lägga ut dom på Tradera eller Blocket och hoppas på bättre lycka där.

Det var allt för mig..Nu ska jag snörvla vidare här. Stackars, stackars mig!!!! ;)

Kramar

Inga kommentarer: