måndag 4 maj 2009

Utmanad av Sofie

1. Hur gammal är du om fem år? 29-30 år (fyller 25 i höst).
2. Vem var den sista du träffade? Anna i skolan.
3. Hur lång är du? Ca 176 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Disturbia i lördagskväll. Den var ganska spännande!
5. Vem ringde du senast? Pappa.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till Anna om när vi ska åka imorgonbitti.
7. Vad är helgens planer? Sista jobbarhelgen..Ev besök av pappa och syster.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är en riktig sms-tjej, men jag gillar att prata i telefon också! Kan prata länge och väl..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Var aldrig gifta så separerade.
10. När såg du senast din mamma? För längesen..Några veckor.
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade, men mest gröna.
12. När vaknade du idag? Halv 8 av alarmet..
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, jag ägde en gång en helt underbart mysig kissekatt vid namn Tula!
14. Vilken är din favoritplats? Vart som helt bara han är där.
15. Vilken plats föredrar du minst? Är ganska less på skolans lokaler just nu..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Barn, hund, villa, volvo! Nejdå, det får framtiden utvisa. Jag väntar med spänning!
17. Vad skrämde dig som barn? "Pappor" och småkryp. Är än idag rädd för spindlar men pappa-fobin har jag lyckats komma över:)
18. Vem fick dig att skratta senast? Har skrattat en hel del i helgen så syster och Tina!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag äger inga ändå.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär men har planer på att köpa en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dej? Med underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
23. Hur många landskap har du bott i? Fler än ett.
24. Har du någon gång spytt på nån? Oj, nej inte vad jag kan minnas som tur är.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är ju skönast men skor är ju roligast:)
26. Är du social? Ja det är jag nog!
27. Vilken är din favoritglass? Finns många goda!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mitt studielån Nr 1! Sen resa och shoppa en massa.
29. Tycker du om kinamat? Ja det är gott.
30. Tycker du om kaffe? Ja med en del mjölk i.
31. Vad dricker du till frukost? Inget.
32. Sover du på nån särskild sida? Sida av sängen eller av kroppen? Sover på sidan av kroppen och sängen är för liten för att kunna sova på någon speciell sida. Men när jag är hos älsklingen sover jag på vänster sida.
33. Kan du spela poker? Nej jag är inte mycket för kortspel.
34. Tycker du om att mysa? Jaaa jag är en mysig tjej:)
35. Är du en beroende människa? Nej det kan kan nog inte påstå. Har inga direkta laster eller måsten.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja kusin Helen:)
37. Vill du ha barn? Ja det ser jag fram emot!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska, ytterst lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej som tur är!
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och annan rolig shopping:) Sen lägger jag gärna pengar på tågresa till Växjö.
42. Äger du dyra smycken? Nej det tror jag inte.
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Nej men sett någon på långt håll.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, har många roliga människor omkring mig. Men rent spontant: Sanna, hon är för skön!!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har nog inget direkt utmärkande.
47. Vad har du för ringsignal? En vanlig Sony Ericsson signal.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja någonstans!
49. Flirtar du mycket? Jag är nog lite flirtig och charmig av mig men just nu så har jag inget som helst behov av det eftersom jag har mitt på det torra:)
50. Vart togs din profilbild? I mammas lägenhet för några helger sen.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja om det krisar så löser jag nog det.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Har en bok som jag läst nu ett bra tag, men den är inte tillräckligt bra för att jag ska läsa ut den. Den heter "Dödligt spår".
54. Läser du dagstidningen? Ibland på nätet, sällan i pappersform.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Dansa verkar ju lite farligt men jag diggar gärna med genom att sjunga!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? C-uppsats relaterat, såklart.
59. När var du i kyrkan senast? Det var nog ett dop jag var på förra sommaren.
60. Är du nöjd med din kropp? Helnöjd det är man ju aldrig men jo den duger.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nej är inte gift men vill gifta mig någongång!
62. Var du byxmyndig när du förlorade oskulden? Japp.
63. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Kommer hitta? Har redan hittat honom:)
64. Vilka 4 personer utmanar du? Sandra, Anna B, Anna S.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Jag <3 Dig!!! Hoppas allt är bra med dig gumman!? Miss you! Kramar!!!

Anna sa...

Det var inte lite frågor... bara att sätta igång då! :)