tisdag 5 maj 2009

En heldá i Gurkstá..n

Började denna tisdag med handledning...Ingen vidare kommentar på det ämnet. Dagen blev desto bättre när jag spenderade den med Sandra! Alltid lika kul att ses gumman, du är så mysig:)

Blev först en lunch på Gränden, kycklingsallad för båda! Efter en sväng i butiker så tog vi en fika på Italian bar där dom gör egen glass. Mums!!

Kunde inte motså detta underbart söta linne från Vila. Har dock inte bestämt mig helt om jag ska behålla det..Jättefin, somrig färg som dock ser annorlunda ut på bilden! Snyggt till mina slitna jeans..;)

Har velat ha ett rosa läppstift och idag köpte jag ett på Åhlens. Snyggt som en liten extra färgklick om man har en neutral färg på kläder och övrig sminkning!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vi får försöka ses lite mer nu, även om det bara är en timme!! PUSS!