tisdag 2 juni 2009

11 dagar kvar..

Ja det är vad som återstår tills flytten äger rum! Har packat en kartong, alltid något. Nyss fixade jag med mina gamla tentor som bara legat i en enda röra, satte in dom in en pärm. Så nu är det ordning och reda på dom! Såna tråkiga saker som är bra att göra vid en flytt också.

Idag har vi suttit hela dagen och gått igenom den uppsatsen vi ska opponera på. Känns så himla trist att lägga ner så mycket tid och energi på någon annans uppsats, men samtidigt skönt att få lite distans från sin egen! Kul att få vara lite kritisk på någon annans arbete också hehe ;) Imorgon ska vi också sitta med det och på torsdag är det uppsatsseminarium..Då gäller det! Vinna eller försvinna..Jag är inställd på komplettering men det känns som vi gladeligen tar emot det, så länge vi blir godkända!! Vill bara bli av med skolan nu, lägga det bakom mig och börja mitt nya liv i Växjö! Nu kan jag det här med att plugga och bo i Eskilstuna. Framför allt kan jag det här med att ha distansförhållande. Men snart är det slut på det!!!!

Helgen har varit den bästa. Blev ett riktigt lyckad kalas i lördags och alla var nöjda och glada! J kom upp också och det betydde så himla mycket!! Jag fick en massa fina examenspresenter. Hade önskat mig pengar till en laptop (jag har en stationär nu) och det fick jag också. Men det jag inte förväntat mig var att jag skulle få en laptop!!!! Helt sjukt. Pappa och hans sambo var det som gav mig den fina presenten. Är så oerhört tacksam! Tänkte jag ska köpa en datorväska för pengarna för det kan ju vara bra att ha. Fick en massa annat fint också men orkar inte dra allt:) På lördagskvällen gick jag, syrran och Tina ut på Statt i Kholm. J stannade hemma för han var trött efter att ha åkt så långt, skulle ju åka skapligt på söndagen sen också. Men vi hade riktigt kul!! Var skönt att veta att han låg där hemma och väntade på mig sen:) Lyx att få känna så!

Tog en massa kort i helgen, lägger eventuellt ut några någon gång men orkar inte nu.

Det var allt för mig!

Hoppas ni också mår bra??!

Kramar

Inga kommentarer: