torsdag 28 maj 2009

Weekend i Kholm

Häpåre!

Klockan är inte ens 14.00 och jag har hunnit med mycket nytta idag! Var uppe och tvättade 7 så vid 10.30 var det avklarat! Sen begav jag mig ner på skolan för att fixa med ansökningar och söka jobb. Två som socialsekreterare med två olika inriktningar och ett som familjevårdskonsult. Låter väl spännande?! Hoppas hoppas. Gick sedan en sväng på stan för att köpa ny BH. Vita BH:ar har en förmåga att efter en tid..ja..inte vara så vita längre. Så jag kände bara att jag var tvungen att fräscha upp mig lite på den fronten! Så jag slog på stort och köpte 2 nya vita, likabra! Fresh fresh! Gick sen till skolans servering och köpte med mig lunch hem. Pannkakor med sylt och grädde, muums! Var jättelängesen jag åt pannkakor! Så nu är jag mätt och go, har packat lite inför helgen som kommer spenderas hos syster i Katrineholm. Åker om en timme! Imorgon blir det en shoppingtur till Norrköping, men jag ska försöka hålla mig och hjälpa syrran att hitta fina kläder istället! Sen kommer mamsen och vi ska fixa inför kalaset på lördag. Ska bli så mysigt!! J har fortfarande inte gett ett klart besked om han kommer eller inte...Så jag vill inte hoppas på för mycket, men vill VERKLIGEN att han ska komma!!

Jag är fylld av någon form av lyckorus idag och det är häärligt!! Diggar Tina Turner nu och det gör ju inte saken sämre ;)

Nu ska jag fortsätta packa! Får se när jag bloggar nästa gång för helgen kommer bli fartfylld!

Må så gott alla mina vänner!

Hare bra, kanin dåligt!

KRAAAM!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Va skönt med ett lyckorus! Det är du mer än värd! Lycka till med jobben, jag håller tummarna!!! Ha så jättekul i helgen och hälsa och gratta syrran! Massa kramar! <3

Sandris sa...

Hej sötnos!! Tack sååå mycket!!:D Känns härligt att äntligen se ljuset i tunneln med skolan. Snart klar!! Flyttar om 2 veckor:) Imorgon fyller ju du år också..;) Hur är allt annars?? Skriv på fejjan om du inte vill här:) Kraaam!!!

Ina sa...

Katrineholm...där har jag faktiskt bott :D