fredag 5 juni 2009

Echo



Blev av med större delen av mina möbler idag. Nu är det tomt och dammigt..Men skönt att bli av med dom också, nu känns flytten nääära! Exakt en vecka kvar idag:) Har suttit med kompletteringarna idag. Vi kom en bra bit så imorgon blir vi nog klara. Vill verkligen bara ha det gjort NU!!! Vill aldrig mer behöva tänka uppsats sen..Inte på ett bra j*vla tag i alla fall! Snälla Anna (som jag skriver uppsatsen med) åkte med mig till Rusta och Jysk. Jag blev ju av med både soffa och säng idag så jag behövde en luftmadrass. Fanns en sån jag ville ha på Jysk. Sen blev det middag från Max. Jag åt sittandes på madrassen med en liten pall som bord och tv:n på golvet:) Men det går bra, lite mysigt på något sätt och leva så också! Men mer än en vecka hade jag kanske inte pallat med..:P Förutom att jag bara vill vara helt klar med uppsatsen nu och ha flytten avklarad så är jag lycklig att snart få börja leva ihop med min älskling!! Vi har kämpat oss igenom drygt 2 års distansförhållande, och snart kommer belöningen! Fy fan vad vi är bra älskling!!! Nu ska jag slänga mig i sof..ehhh på madrassen och kolla på tv;)
Puss på er!!!

Inga kommentarer: