måndag 8 juni 2009

Fixar-måndag

Idag har varit en riktig fixardag! Drog mig ett tag imorse, så skönt att slippa ställa klockan! Vid 10 pallrade jag mig upp, slängde på mig kläder och begav mig ut på en promis i skogen. Efter cirka en timme var jag hemma igen, såg att tvättstugan var ledig så jag bokade upp mig på den. Körde lite hemmaträning, käkade frulle och tvättade. Har också packat, sorterat, slängt saker och städat lite. Dammråttorna har en förmåga att kika fram under flyttstök..Körde 2 tvättpass efter varandra för att hinna klart, och nu är jag klar med det:) Åkte nyss och handlade lite frukost och städsaker inför fredag. Kokar mig just nu lite kaffe, ska bli gott. Glo lite på tv en stund nu tänkte jag, slappna av lite för första gången idag. Men det känns skönt att ha gjort nytta!

Gårdagen hemma i Nykvarn var mysig! Jättekul att se Anna och Alva igen, lillplutten har växt till sig och är en riktigt cool och söt tjej!:) Alva då alltså;) Anna hade krymt rejält tyckte jag. Amningen gör väl sitt! Rensade som sagt ur min byrå och jag hittade mycket kul där i! Gamla kort och brev med mera, riktig nostalgitripp! Fick med mig 2 stora kassar hem med grejer och då slängde jag ändå en del..Var hemma vid 20 igårkväll och jag gjorde inget speciellt på kvällen.

Nej dags för lite kaffe!

Vi hörs!

4 dagar kvar..

KRAM!

1 kommentar:

Anniiie sa...

tycker du det? Ja, höggravid-magen är ju borta iaf, tack och lov! :) men det är en bit kvar till målet dock. 9 månader upp 9 månader ner. :)