onsdag 17 juni 2009

Morsning korsning

Har gått snart en vecka sen jag flyttade ner till Växjö. Det känns bra men har nog inte riktigt fattat än att jag ska stanna här. Kommer nog kännas mer verkligt ju mer tiden går och sen när jag börjar jobba! Men jag trivs bra och det är så mysigt att få vara sambo:) Har fått ordning i lyan nu så alla kartonger och dylikt är undanröjt. Är så fint så!:)

Gårdagen umgicks jag med Tina och hennes dotter hela dagen. Började med en promenad runt sjön, sen gick vi på stan en sväng och käkade lunch. Sen skulle dom en sväng till BVC så jag följde med dit. Efter det så följde jag med dom hem. När J slutade jobbet så kom han också dit och vi grillade. Mums! Var hemma vid 20 igår kväll och då var jag trött. En heldag med en massa gos och bus med en underbar sessa var intensivt men åhh så mysigt! Hade en jättetrevlig dag!

Idag har jag jobbat. Var med och öppnade med chefen imorse så jag fick se hur dom rutinerna går till. Verkade inte så svårt. Jag var kvar till ungefär 12.30. Kanon att jag fick känna på jobbet lite till! Nästa vecka börjar jag jobba "på riktigt" så det känns tryggt att ha varit där en del innan dess. Kommer nog bli bra det där! Nu ligger jag i soffan och kollar på Oprah. Har ätit lunch och mumsat jordgubbar. Det är ju för gott alltså! Nyttigt godis:) Planerna för resten av dagen är att diska och dona lite här hemma. Sen om regnet vill hålla sig borta så tänkte jag gå på Friskis utejympa ikväll. J har ändå fotbollsträning så han är inte hemma förren senare ikväll.

Kände nu när jag la mig ner att jag är ganska trött. Tar på krafterna att börja nytt jobb..

Ska slappa lite till nu innan jag ska göra lite nytta!

Puss & kram på er!!

Inga kommentarer: