onsdag 24 juni 2009

Vuxenpoäng

Ikväll har vi samlat ihop en rejäl drös med vuxenpoäng. Har varit på Plantagen och köpt blommor och en grill :) Blev en blomlåda och en stor blomma till balkongen, sen två "hjärtan på tråd" till min amplar i vardagsrumsfönstret. Blev jättebra förutom att den stora blomman inte fick plats i den krukan som jag hade..Så jag får köpa en ny! Blommor gör verkligen mycket. Blir ombonat, mysigt och ger liv! Hoppas nu jag kan hålla dom levande ett tag, jag har inte direkt gröna fingrar. Men jag ska försöka vara duktig att vattna dom!

Nu har vi ätit en sen men GOD middag. Lax, färsk potatis, hericorts verts och en smarrig sås. Mums! Min hud brinner, kan bli intressant att se hur det kommer gå att sova inatt..Förhoppningsvis har det hunnit lägga sig en del tills imorgon. Då är det jobb som gäller igen! Ser faktiskt fram emot det :) Hela 6 timmar ska jag jobba, hoppas jag pallar ;)

Nu ska jag gosa lite med killen.

Puss och gonatt!

Inga kommentarer: