onsdag 24 juni 2009

Sandra i ett nötskal..

Aj. Jag har bränt mig idag. Skyller på Ica som inte hade någon solskyddslotion. WTF!? I för sig så hade jag med mig en liten sprutflaska med saltvatten och det gjorde väl inte saken bättre..Men jag hade gett mig fan på att få färg! Det gick jag, en röd sådan..Hmm.. Men det lägger väl sig snart. Det svider och hettar på heeela kroppen nu och jag ska undvika solen nu ett par dagar. På fredag är jag ledig och då kanske det blir lite press, beroende på hur det känns. Första osminkade bilden här på bloggen men konstigt nog så blir man inte lika skabbig osminkad när man är solbränd. Den bjuder jag på hur som helst!

Nu kom min sambo hem!

Kramar

2 kommentarer:

Sanna sa...

Du är jättevacker!!! <3

Sandra sa...

Du är aldrig skabbig min lilla prinsessa :) KRAM